Ladronka : Kbelák - 1:0

10.09.2017

K zápasu s Kbelákem pár poznámek, aneb jak jsem to viděl z brány (píše Brok). ...

 Byl to supervýkon, v obraně asi nejlepší, jaký Ladronka dosud předvedla. Kdo nepřišel, může jen litovat. Mistr zednický Vlasta se svými tovaryši Martinem, Petrem a Jardou vystavěli před naší bránou nepropustnou zeď, do které Kbelák, v čele se svým rychlonožkou, marně narážel. Co prošlo, mě naštěstí trefilo. Dopředu Pavel se svými smrtícími brejky, i na pověstnou Ivanovu hlavičku došlo. Nikdo nevypustil žádný souboj, nikdo nikomu nic nevyčítal, po celý zápas jen vzájemné povzbuzování.

 Kvůli takovým utkáním Hanspaulku stále ještě hraju. Jen ta pozápasová beseda o sportu mohla být delší, poslední metro jsme skoro dobíhali. Ač jsem jenom chytal, v zápasové euforii jsem se hýbal zřejmě víc, než na co je moje staré, zubožené tělo zvyklé a tak jsem i třetí den po utkání prakticky ochrnutý.

Brok

 P.S. Druhý den po utkání mi volali ze Zákostelní, že po našem večerním utkání musí vyměnit část povrchu hřiště po obou delších stranách. Jardo, nesmíš to s tím "hoblováním" lajny tak přehánět.



© 2017 Ladronka - účastník superveteránské ligy. Všechna práva na piruety vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky